Praktyka i i inspiracje
b2b marketing, video, LinkedIn i inne działania
Praktyka i i inspiracje
b2b marketing, video, LinkedIn i inne działania
Przez dekady poziomy kadr był jedynym możliwym wyborem przy tworzeniu materiałów wideo. Sytuacja zmieniła się wraz z upowszechnieniem się smartfonów i wzrostem popularności platform społecznościowych. Aplikacje mobilne zostały zdominowane przez wideo kadrowane pionowo. Czy oznacza to, że obecnie wszystkie filmy publikowane w sieci powinny przyjąć wertykalną formę? A co z horyzontalnym wideo – czy tworzenie takich filmów ma jeszcze sens? Aby pomóc Ci podjąć właściwą decyzję dotyczącą właściwego formatu dla Twojego materiału wideo, przyjrzyjmy się bliżej obu sposobom kadrowania.
July 30, 2025
3 min
„Jakie dodatkowe funkcje ma ten produkt?”, „Co dostanę w pakiecie z tą usługą?”. Klienci każdego dnia zasypują działy obsługi klienta pytaniami. Aby ułatwić kupującym dotarcie do poszukiwanych informacji, firmy zaczęły na swoich stronach www umieszczać specjalne sekcje – FAQ. Są to podstrony, które zawierają zbiór najczęściej zadawanych przez klientów pytań. Oraz odpowiedzi udzielone przez firmowych ekspertów. Ale czy FAQ zawsze musi przyjąć formę przydługiej, sztampowej podstrony ze ścianą tekstu? Nie. Na powtarzające się pytania klientów możesz odpowiedzieć w znacznie ciekawszy i skuteczniejszy sposób – za pomocą video FAQ. Co to jest video FAQ? Dlaczego warto z niego skorzystać? Tego dowiesz się z tego artykułu.
July 14, 2025
3 min.
Personalizacja w biznesie zazwyczaj polega na dopasowaniu produktu bądź usługi do indywidualnych oczekiwań odbiorcy. Z kolei w marketingu i sprzedaży firmy najczęściej personalizują komunikaty wysyłane do potencjalnych lub obecnych klientów. Jednym z rodzajów takiej spersonalizowanej komunikacji jest biznesowe video. Czym jest personalizowane video i jakie są korzyści ze stworzenia go? Jak zrobić dobre spersonalizowane video biznesowe? O tym w artykule.
July 1, 2025
3 min.
Komunikacja wideo ma ważną przewagę nad innymi formami contentu. Oferuje twórcom duże możliwości w zakresie tworzenia autentycznego przekazu. Z pomocą wideo można pokazać rzeczywistość dokładnie taką, jaka jest naprawdę. Ta wyjątkowa możliwość nabiera szczególnego znaczenia w komunikacji biznesowej. Dlaczego? Ponieważ autentyczność wzbudza zaufanie. Zaufanie generuje zaangażowanie. A stąd już krótka droga do zrozumienia i dialogu. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać tę szczególną właściwość wideo w produkcji angażujących treści.
June 10, 2025
3
Większość ludzi ogląda wideo w internecie z wyłączonym dźwiękiem. Gdy rozejrzysz się wokół, zauważysz, że dzięki urządzeniom mobilnym nagrania wideo ogląda się dziś wszędzie i o każdej porze. Podczas porannej podróży tramwajem do pracy, w kolejce do kasy w czasie weekendowych zakupów, w łóżku przed pójściem spać. Według badań Verizon & Publicis, aż 92% odbiorców przyznaje, że nie włącza dźwięku, by obejrzeć wideo. To najważniejszy powód, dla którego Twój materiał powinien posiadać napisy.
May 4, 2025
2
Wprowadzasz nowy produkt, chcesz wycisnąć więcej z marketingu b2b, podbić LinkedIna, stworzyć wyjątkowe video? Porozmawiajmy o tym.
Zadzwoń: 601 66 99 56 lub spotkajmy się on-line.