Klienci
Miałem przyjemność prowadzić działania marketingu b2b i tworzyć treści dla wyjątkowych firm.
Kropki ozanczają zakres współpracy:
••••• współpraca strategiczna
••• stała współpraca
•• nieregularna współpraca
• współpraca projektowa
Miałem przyjemność prowadzić działania marketingu b2b i tworzyć treści dla wyjątkowych firm.
Kropki ozanczają zakres współpracy:
••••• współpraca strategiczna
••• stała współpraca
•• nieregularna współpraca
• współpraca projektowa
Zrozumienie biznesu, a szczególnie potencjału produktów, ich pozycjonowania oraz procesu sprzedaży jest dla mnie kluczem do tworzenia rozwiązań marketingu b2b i contentowych.
W tym celu współpracuję z ekspertami, liderami, marketingowcami b2b, praktykami sprzedaży i osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu.
"W sprzedaży przemysł do przemysłu - mierzymy się z wielomiesięcznym cyklami zakupowymi, złożonymi wdrożeniami, wieloosobowymi zespołami zakupowymi. Sytuację dodatkowo komplikują nowe regulacjie UE w zakresie ROP, PPWR.
Takie realia sprzedaży wymagały odpowiedniego podejścia do marketingu b2b. Przez wiele miesięcy szukałem właściwego partnera, który rozumie te uwarunkowania i zaproponuje rozwiązania mające wpływ na nasz biznes.
Darek opracował koncepcję i wdrożył szyty na miarę program social sellingu b2b. O sukcesie programu świadczy fakt, iż jest on prowadzony nieprzerwanie od 5 lat. I to w trudnej branży przemysłowej.
Zespół Darka dostarcza wszystkie kluczowe elementy: strategię, treści, inbound, outbound, webinary e-booki, spersonalizowane posty oraz strategiczne podejście do budowania marki osobistej sprzedawców b2b.
Co istotne, program social sellingowy prowadzony został świetnie przyjęty przez zespół handlowców i przynosi im wymierne efekty w niełatwej sprzedaży b2b."
Marketing Manager, Mondi
“Przykłady wielu światowych firm, a także ICAN Institute pokazują, iż umiejętne wykorzystanie marketingu b2b pozwala odnieść sukces na bardzo konkurencyjnym rynku. Wygenerowanie efektów wymaga specyficznej i pogłębionej wiedzy o narzędziach, komunikacji oraz integracji ze sprzedażą.
Jednym z obszarów, w którym należy szukać przewagi, jest skuteczna komunikacja produktówi usług. Niestety, wiele agencji reklamowych i konsultantów marketingowych wyrosło ze środowiska b2c i zupełnie nie rozumie b2b. Środowisko b2b wymaga zrozumienia klienta b2b oraz ścisłego podporządkowania sprzedaży. W tym środowisku miernikiem sukcesu jest wielkość sprzedaży i zysku, a nie trofea zdobyte na konkursach na najbardziej kreatywną reklamę! Warto więc stosować sprawdzone w praktyce metody, dające powtarzalne i mierzalne rezultaty.
Przy projektach opracowania komunikacji produktów ICAN Institute oraz magazynu Harvard Business Review Polska współpracuję z Dariuszem Borowskim od ponad 10 lat. Polecam jako bardzo kompetentnego partnera biznesowego w marketingu b2b.”
Redaktor Naczelny, Harvard Business Review Polska
"Thanks to Dariusz, I came to understand what true entrepreneurial selling* entails and learnt to apply design thinking in sales.
I still benefit from the experience I gained through a range of collaborative projects between 2017 and 2022 (including for Decathlon and Mondi Corrugated).
Thank you, Darek, not only for your incisiveness, attentiveness, subtlety and profound professionalism in every detail, but also for your rare and comprehensive erudition – working with you is an intellectual pleasure that extends well beyond business."
*Entrepreneurial selling, as defined by Professor Regis Lemmens, is a proactive and collaborative sales approach focused on co-creating value with customers. Instead of merely responding to existing client needs, entrepreneurial selling involves working alongside clients to identify new business opportunities and develop innovative solutions.
This method contrasts with traditional transactional selling, which is product-focused, and consultative selling, which is solution-oriented.
This sales approach is particularly valuable in B2B environments, where customers seek competitive advantages through tailored innovations rather than off-the-shelf solutions.
umiemy, University of Warsaw
Odpowiadam za marketing wysoce złożonego i wrażliwego produktu jakim są pakiety medyczne. To złożona układanka komunikacyjna: setki wersji, rozbudowane korzyści, rożne grupy odbiorców, motywatory do finalizacji zakupu, potrzeba bezpieczeństwo i budowa zaufania. To główne zadania jakie musi realizować komunikacja, wspierana przez UX/UI strony www aby sprzedawać.
W tej układance jest wiele możliwości optymalizacji.
Darek cyklicznie dostarcza nam spojrzenie z zewnątrz co możemy zrobić lepiej. Doceniam jego chęć i upór w dążenie do głębszego zrozumienia naszych wyzwań biznesowych, a także umiejętność przekładania ich rozwiązania w obszarze komunikacji oraz UX/UI. I co ważne - rozwiązania, które mogę zastosować w praktyce w i to już następnym tygodniu.
Współpraca z Darkiem jest pewna i przewidywalna. Główną wartością jest jakość rekomendacji. Darek przedstawia je w swoim stylu w postaci rozbudowanych, dynamicznych prezentacjach, które najczęściej mają ponad 100 slajdów! I są to rekomendacje “w punkt”. Rekomendacje, które nie pozostają tylko na slajdzie.
Współpracę ułatwia mi fakt, że to Darek sam tworzy brief na podstawie wywiadów ze mną. Dzięki temu mam pewność, że wyzwanie zostanie opisane we właściwy sposób i nic nie umknie podczas briefowania.
Nie waham się kontynuować tej współpracy w przyszłości. Wdrażamy wspólnie wypracowane rozwiązania w życie i na podstawie danych widzę, że przyczyniają się one do poprawy wyników marketingowo-sprzedażowych.
Dyrektor Marketingu, MedicCentre
Wprowadzasz nowy produkt, chcesz wycisnąć więcej z marketingu b2b, podbić LinkedIna, stworzyć wyjątkowe video? Porozmawiajmy o tym.
Zadzwoń: 601 66 99 56 lub spotkajmy się on-line.